فاطمه زهرا سلام الله علیها در كلام رهبر

درباره ما

پایگاه مقاومت بسیج طلاب شهید اکبرزاده با دستور آتش به اختیار فرمانده کل قوا در راستای ترویج فرهنگ جنگ نرم پا به عرصه جنگ سایبری،فرهنگی گذاشته و تمامی تلاش خود را در تحقق این مهم در سایت مـعـبـرسایـبرے پلاڪ انجام خواهد داد.

بايگاني

نويسندگان

پوستر

ویدیو برگزیده

امکانات معبر


  • برای ورود به شبکه های اجتماعی معبر کلیک کنید

  • تماس با بي پلاک

فاطمه زهرا سلام الله علیها در كلام رهبر

Image result for ‫رهبری فاطمیه‬‎

بنده به عنوان يك گوينده و يك روحانى سال‌ها از فاطمه زهرا(س) حرف زده‏‌ام و شايد صدها ساعت در باره اين مخدره صحبت كرده‏‌ام و همه ما به فضايل معنوى فاطمه زهرا(س) و به خصلت‌هاى انسانى فاطمه زهرا(س) توجه كرديم اما به اين كه بايد يك الگوى زنده و مجسم و روشن از زن مسلمان امروز در اختيار بينندگان دنيا بگذاريم خيلى توجه نكرديم. (1)

مقام فاطمه زهرا(س) درخور آن است كه عقول برجسته انسان‌هاى بزرگ در اصلى‏‌ترين رشته‏‌هاى تفكرات ايشان بينديشند و زبان‌هاى فصيح‏‌ترين و بليغ‏‌ترين گويندگان، شعرا و سرايندگان آن انديشه‏‌ها را در قالب كلمات بياورند. (3)

از خود پيغمبر اكرم(ص) كه پدر و مربى اين مخدره بزرگوار بود تا اميرالمؤمنين(ع) كه همسرش بود و تا فرزندان او ائمه معصومين (عليهم‌السلام) هر كدام راجع به زهراى اطهر جمله‏‌اى سخن گفته‌اند، آن را با زبان تعظيم و ستايش بيان كرده‌اند و اين نشان‏‌دهنده مقام والا و توصيف‏‌ناشدنى آن حضرت است. (4)

اين دختر جوان - حضرت فاطمه(س) و اين بانويى كه در هنگام شهادت 18 سال داشت آن‏قدر به نماز ايستاد و عبادت كرد كه پاهاى مباركش ورم كرد. (5)

اين دختر در آن دوران سخت [شعب ابيطالب] همان فرشته نجات پيغمبر بود. (6)

«سميت الزهراء زهراء لانها تزهر لاميرالمؤمنين(ع) فى النهار ثلاث مرات بالنور» فاطمه را زهرا ناميدند چون روزى سه بار در چشم على(ع) مى‏‌درخشيد. (7)

بركات فاطمه زهرا(س) را ما در عين آشنايى و معرفت و ارادت به آن بانوى دو عالم در سرتاسر ايام حيات خودمان در جلوه‏‌هاى گوناگون زندگى مشاهده كرده‌ایم. (8)

راه على(ع) و فاطمه(س) و راه ائمه‏ امروز همان راه امام خمينى است. (9)

روز به روز، نور اسلام و معنويت فاطمه زهرا(س) آشكارتر خواهد شد. (10)

پى‏‌نوشت‌ها:

1- ستودگان و ستايشگران، سخنان مقام معظم رهبرى، ص‏37.
2- همان، ص‏39.
3- همان، ص 41.
4- همان، ص 42.
5- همان.
6- همان، ص‏43.
7- همان، ص 44 روايت نقل شده از بحارالانوار، ج‏43، ص 11.
8- همان. ص‏46.
9- همان، ص‏47.
10- همان، ص‏46.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: